31.7.14

Estrellan herkkuja & ARVONTA!

Sain tehdä kivan yhteistyötehtävän Estrellan kanssa. He lähettivät minulle ison laatikollisen herkkuja, joka sisälsi mm..
Valitsin niistä muutamia tuotteita, joita kuvailin ja tietysti myös maistelin.. ;-)
Kerron niistä kuvien kanssa teille:
Kickers Sourcream & Onion
- Ranskankermalla ja sipulilla maustettu rapea snacks.
- Nämä on ihanan rapeita ja mausteita on sopivasti.
- Dippi on kiva lisuke näihin!
Real Cheese Nacho Balls
- Rapeita Nachojuustolla maustettuja snackseja.
- Rapean pehmeitä, pyöreän muotoisia, joten lapsetkin tykkäävät syödä! ☺
- Miksi ne ovat pyöreitä? Jotta sinullakin pyörisi hyvin. ☺☺
Indian Popcorn Cheddar
- Cheddarjuuston makuisia valmiiksi popattuja popcorneja.
- Kevyt maku.
- Todella käteviä esim. Autoon, retkelle, mökille mukaan.. Ei tarvitse itse "popittaa" niitä! ☺
Suolapähkinä & Cashew pähkinäsekoitus
- ♥ ♥ ♥ Jokaisen lemppariherkku! ☺
- Ihanan rapeita.
- Cashewpähkinöiden makeus sopii hyvin yhteen maapähkinöiden suolaisuuden kanssa.
- Pähkinöitä on kiva laittaa myös esim. Jogurttiin, leivontaan.. (Niistä lisää myöhemmin.☺)
Herkku Chips
- Ohuita, maukkaita, ja  kevyesti suolattuja perunalastuja.
- Näiden kanssa on kiva ottaa myös eri makuisia dippejä!

Cheese & Onion  - Dipmix
- Kermaisen juuston ja sipulin makuinen dippijauhe, joka sekoitetaan esim. Kermaviiliin,  tai maustamattomaan jogurttiin.
- Sopii myös Grillikastikkeeksi.
- Voimakas, mutta hyvä maku! ☺


Ja lopuksi vielä..... 


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

ARVONTA!
 Sain vielä lopuksi laittaa Estrellan kanssa teille arvonnan, jossa yksi voittaa 
laatikollisen Estrellan herkkuja!

Ohjeet:

- Yhen arvan saat, kun laitat kommenttiin nimesi ja sähköpostiosoitteesi. 
- Toisen arvan saat, jos olet blogini lukija. (Muista mainita se kommentissa!)
- Kolmannen arvan saat, jos olet tykännyt Blogini Facebook- sivuista (Klick!). (Muista mainita se kommentissa!)
- Neljännen arvan saat, jos linkität omaan blogiisi tämän postauksen. (Laita minulle linkki siihen postaukseen, missä mainitset tämän!)

Arvontaan on aikaa osallistua 11.8.2014 saakka.
Arvonta päättynyt! Kiitos kaikille osallistujille!

Jos on kysyttävää, niin kysy pois! ☺ 
Kaikille paljon onnea arvontaan!!



- Linssin takana ja Estrella -

128 kommenttia:

  1. Olen mukana kolmella arvalla eli oon blogin lukija ja tykkään facebook-sivuista :)
    mambanblogi@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Mukana yhdellä arvalla :)
    tiiabc_@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Mukana kolmella arvalla, tykätty facebookissa sekä oon blogin lukija :)
    Jennati-@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Mukana kolmella arvalla eli oon lukija ja tykänny facen sivuista:)
    rosalia95@hotmail.fi

    VastaaPoista
  5. Oon mukana kolmella arvalla.oon blogin lukija ja tykkään facebook-sivuista. :)
    19sofia97@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus!! Ja oon mukana kolmella arvalla, eli lukija ja fb sivut:) sofiaapina@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Milka Säkkinen. mikki-97@hotmail.com. Tykkään facebookissa blogisi sivusta :)

    VastaaPoista
  8. Mukana kolmella arvalla oon blogin lukija ja tykkään facebook-sivuista
    jonnaaijala00@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Mukana kolmella arvalla, tykätty facebookissa ja olen blogin lukija! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu vielä laittaan sähköpostiosote niin säki pääset mukaan arvontaan!! :>

      Poista
    2. Laitoin tän puhelimella ni tää jtn sekos ni en tienny tuliko tuo ees ollenkaan mut onneks tulin viel kattoon. Eli siis anita.saraste@gmail.com

      Poista
    3. Aa se olit sää!!:--) Hyvä. ☺

      Poista
  10. Juu oon blogin lukija ja tykkään fb sivuista!:)

    VastaaPoista
  11. Kolmella arvalla mukana. Oon lukija ja facebooksivusta tykätty.
    ellen.susanne@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. Kolmella arvalla, tykkään fb sivusta&oon lukija :)
    karkk-i@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Mukana kolmella arvalla, jussi1996@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Mukana kolmella arvalla :-)Oon siis lukija & tykkään blogin fb-sivuista!
    aliisa.seppanen98@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Kolmella arvalla mukana blogin lukia ja tykkäsin fb sivusta! :)

    kangas.emma@gmail.com

    VastaaPoista
  16. muukana yhellä arvalla :D annika.pajukoski@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Oon mukana kolmella arvalla ja oon myös blogin lukija ja tykkään blogin sivusta.. :D henna.viljamaa@gmail.com

    VastaaPoista
  18. loistava postaus ja mukana kolmella, kiitos! :)

    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  19. mukana neljällä arvalla :p
    Essi G, essinblogi@hotmail.com, tykänny oon fb-sivuista ja lukijakski oon liittyny :)
    http://mylifewithmyfriends-essiih.blogspot.fi/2014/07/hopinaa-ja-kuvia.html siinä osotetta postaukseen josta löytyy linkki tänne :3

    VastaaPoista
  20. Mukana kolmella arvalla, tykkään facebookissa sivustasi ja olen blogin lukija :) emilia aho

    VastaaPoista
  21. Mukana kolmella! Oon lukija ja tykänny facebookissa :-)

    riikka.lumiaho@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Mukana kolmella arvalla eli oon blogin lukija ja tykkään facebookissa ! :) sarttu_94@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. Mukana kolmella arvalla. Oon lukia ja tykänny facebookissa :)

    VastaaPoista
  24. Mukana kolmella! Oon lukija ja olen myös tykänny facebookissa.::)
    aholaeveliina@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mukana kolmella :) lukija ja tykkään facebookis :)
      k.vanttila@gmail.com

      Poista
  25. kolmella arvalla mukana....huippukuvat ja huippuarvonta! t. Reija

    VastaaPoista
  26. Salli Linna ja sähköposti: salli.linna@wippies.fi 😊

    VastaaPoista
  27. Kolmella arvalla mukana:) oon siis blogin lukija ja tykkään facesivusta:)

    VastaaPoista
  28. Mukana kolmella arvalla, tykkään facessa ja olen lukija.:) kaisa.kivioja@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Mukana kahella, oon lukija :)

    VastaaPoista
  30. Kolmella mukana, lukija ja fb-tykkääjä. -katja_k94@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Mukana kolmella. Olen blogin lukija!

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Eiku kahdella :)

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Kolme arpaa, oon lukija ja tykkään fb sivusta.:)
    ankku.lohi@gmail.com

    VastaaPoista
  34. kolme arpaa!😊 kiva blogi ja aivan huikeita kuvia!! :)

    VastaaPoista
  35. mukana kolmella, lukija ja facebook tykkäys :).
    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Nam, mukana yhdellä arvalla :)
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  37. Oon mukana kolmella arvalla. Oon lukia ja tykkään facebook sivusta :))
    annikakumpunen@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Kivoja kuvia!! (: Oon arvonnassa mukana kolmella arvalla, oon blogin lukija ja tykkään facebook-sivusta (:
    hemppa96@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Tulipas vesi kielell tästä postauksesta, mukaan arvontaan yhdellä arvalla =)!
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  40. kolmella arvalla mukana :) eli olen lukija ja olen tykännyt fb sivusta!
    jenna.t@luukku.com

    VastaaPoista
  41. oon lukija eli kahella mukana:)
    ellaadaak@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Mukana kolmella arvalla, lukija ja tykkään Facebook sivusta :) Marjaana97@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. Mukana 2 arvalla :) mirellaharinen@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  44. Niin ja oon siis rekistöröitynyt lukijasi!! :)

    VastaaPoista
  45. Mukana 2 arvalla, tykkään facebook sivusta:) -Jokka

    VastaaPoista
  46. Mukana 1 arvalla:) -Topias

    VastaaPoista
  47. Mukana 1 arvalla !;) Oona Sivula oonasivula@luukku.com

    VastaaPoista
  48. Mukana 3 arvalla. Maaret maaretsy@hotmail.com, oon lukija ja tykkään facebook-sivusta!:)

    VastaaPoista
  49. Mukana kahdella arvalla :) oon tykänny blogin fb-sivusta :) Julia.Simonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. mukana kolmella arvalla, oon lukija ja tykkään facebook sivusta ☺
    jutta.97@windowslive.com

    VastaaPoista
  51. 2 arpaa :)
    junkaneito@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Osallistun 2 arvalla:-)

    VastaaPoista
  53. Kolmella mukana, oon lukija ja tykänny facebookissa :-)

    salla-maria.lumiaho@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Mukana 4 arvalla

    Ruth Lintunen
    ruthlintunen@hotmail.com

    olen blogin lukija
    olen tykännyt fb sivusta
    ja tässä linkki postaukseen http://ruthdagmar.blogspot.fi/2014/08/arvonta-toisessa-blogissa.html

    VastaaPoista
  55. Olen lukija bloggerin kautta ja tykkään fb:ssä, eli kolme arpaa :-)

    jelena.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. Blogisi lukijana kahdella mukaan. :) Ihanan herkullisia kuvia, nam!
    irmeli.nieminen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Osallistun kolmella arvalla(olen blogin lukija ja tykkään sivusta fb:ssä) Ihania kuvia ja ihana blogi!:)
    elina.pitkanen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  58. Olen mukana kolmella arvalla 1, madelene_leppala@hotmail.com 2, on blogian lukia 3, tykkään facebookin sivusta :D

    VastaaPoista
  59. Oon mukana kolmella arvalla
    linnea.vengasaho@gmail.com
    Oon blogin lukija
    Tykkään facebook sivusta

    VastaaPoista
  60. Ihanan kesäisiä herkuttelukuvia. :)
    backinreverieÄgmailÄcom

    VastaaPoista
  61. Kolmella arvalla mukana! Olen blogisi lukija ja tykkään fb sivuistasi. Saana.leppala@netti.fi. Kivoja kuvia! 😊

    VastaaPoista
  62. Yhdellä arvalla mukana :)
    Emmi Airaksinen
    aaste21@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Mukana kolmella arvalla ! :-)
    Olen blogin lukijana ja tykkään facebook sivustasi.
    auroora.k@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Uutena lukijana eli kahdella arvalla mukaan!
    marvu954(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  65. Henna Hautasuo
    henna.hautasuo@elisanet.fi

    Mukana neljällä arvalla (blogin lukija ja fb-tykkääjä + linkitetty postaukseen)
    http://rekokotelon.blogspot.fi/2014/08/konstakuvia-viime-viikolta.html

    VastaaPoista
  66. En tiedä onko kommenttini tullut jo tänne..?

    Jokatapauksessa, mukana kolmella arvalla! Olen lukija, seuraan blogiasi ja olen tykännyt fb sivusta :)
    Vai saisko vielä neljännen arvan, jos linkkaa salaiseen blogiin?

    repu96@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tainnut tulla aikaisemmin.. Joo saat sää neljännen jos linkkaat sinne! ☺

      Poista
  67. mukana kolmella arvalla, oon lukija ja tykkään facebook sivuista! :-)
    noora.niemi-korpi@kpedu.fi

    VastaaPoista
  68. Mukana yhdellä arvalla. pussikarhu@luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukana kolmella arvalla 😊 t.Minkku

      Poista
  69. Kahdella arvalla, tykkäsin facebookista :)
    jennineiti@hotmail.fi, Jenni
    (äskestä ei tarvii julkasta, lähetin sen vahingossa liian ajoissa :D)

    VastaaPoista
  70. Mukana yhdellä arvalla :) viljair@elisanet.fi

    VastaaPoista
  71. Yhdellä arvalla mukaan, makoisa palkinto! wafer(a)suomi24.fi

    VastaaPoista
  72. Yhdellä arvalla mukaan!
    wonderwhy@netti.fi

    VastaaPoista
  73. Kolme arpaa, kiitos!
    Tuota Rough cutia (=raffii kattii, kuten mainokset sen ilmaisivat;) pitäis joskus maistaa...
    thlaspi ät gmail.com

    VastaaPoista
  74. Iloisia kuvia! Yhdellä arvalla mukana.

    eeva22@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. 2 arpaa.
    fisunen@gmail.com

    VastaaPoista
  76. Mukana neljällä arvalla! :) Linkki: http://vastakuva.blogspot.fi/2014/08/hoxhox.html
    vennu.kallio@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Vielä kerkeen! :D eli kaks arpaa, tykkään fb:ssä :) karoliina__k@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Mukana kolmella arvalla :)
    Vilma_jurmu@luukku.com ,lukija ja tykkään facessa :)

    VastaaPoista
  79. Uuh, turmiollinen arvonta, Estrellan tuotteet ovat heikkouteni, ja tuossa näkyy olevan monta uutta tuttavuutta. Miten ovatkaan päässeet napostelututkani ohi...
    Mukana arvalla
    teija(dot)lento(at)elisanet(dot)fi

    VastaaPoista
  80. Yhdellä arvalla mukaan! mussaka(a)luukku.com

    VastaaPoista
  81. Yhdellä arvalla mukana.
    marianposti(a)wippies.com

    VastaaPoista
  82. yks plus yks (oon lukija)
    hheli.hyttinen@gmail.com

    VastaaPoista
  83. Arvalla mukana viime hetkillä
    sampsapie(at)gmail.com

    VastaaPoista
  84. mukana kahdella arvalla

    VastaaPoista

Hyväksyn vain asialliset kommentit!
Kiitos kommentistasi! :-)